خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مزایا پنجره دوجداره یو پی وی سی: شرکت پنجره ماندگار در این نوشته قصد دارد برای شما عزیزان مزایا پنجره های دوجداره یو پی وی سی را به طور کامل توضیح دهد.با ما همراه باشید


مزایا پنجره دوجداره یو پی وی سی

مزایا پنجره upvc عبارت است از:

تاثیر شگرف پنجره های دو جداره upvc در مهار آلودگی صوتی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فیکس اوپن در ظاهر همان پنجره استاندارد و کلاسیکی است که همه ما میدانیم و میشناسیم ولی در متریال و ساختار آن بنا به پیشرفت علم از موادی استفاده شده است که دارای قدرت مهار صدا بوده و عایق و مانعی بسیار کارا در برابر عبور برودت و حرارت فضای شما میباشد . به زبان ساده تر با این جنس از پنجره ها، شما دیگر مزاحمت های صدای بیرون را نخواهید داشت . در اینجا فیکس اوپن به زبانی ساده تفاوتها و محاسن پنجره upvc را به اختصار ارائه می دارد..

 جلوگیری از هدر رفتن انرژی با استفده از پنجره های upvc

با استفاده از این محصول مانع هدر رفت انرژی به بیرون شده و در نتیجه صرفه جویی بسیار محسوسی را در بر خواهد داشت. 

امنیت بالای پنجره یو پی وی سی در برابر سرقت

این نوع پنجره دو جداره بر خلاف ظاهری ظریف و زیبا در برابر سرقت دارای مقاومت بسیار بالایی است و این قابلیت از ساختار یراق آلات آن بوجود می آید. چراکه این نوع پنجره دارای قفل و بست از سه طرف است و سارقین نمی توانند به سادگی از آنها عبور کنند.

 

 ضد زنگ بودن پنجره upvc

متریال استفاده شده در پنجره های یو پی وی سی زنگ نمی زند و دچار فرسودگی و از هم پاشیدگی زنگ زدگی نمی گردد .متریال یو پی وی سی در برابر موادی از قبیل اسیدهای مختلف نیز دارای بالاترین مقاومت بوده و طول عمر بسیار بالاتری دارد. پنجره دو جداره upvc در برابر مواد مختلف اسیدی و قلیایی مقاوم است. 

متنوع بودن طرح های پنجره یو پی وی سی

در طراحی انواع پنجره یو پی وی سی از تمامی نوع بازشوها و طرح ها بهره گرفته شده است و می توان کلیه طرح ها در هر نوع از پنجره ها را در آن یافت. 

 سرعت بالای تولید و نصب در چند ساعت 

این نوع از پنجره به دلیل تولید مکانیزه دارای سرعت بالایی در تولید بوده و در صورت تولید استاندارد میتوان در زمانی کوتاه تعداد زیادی از این فریمها را با کیفیت بسیار بالا و استاندار تولید کرد. و از طرفی چون نیازی به شاخک هایی که در پنجره های قدیمی داخل دیوار کار میگذارند ندارد در زمانی بسیار کوتاه در محل بدون کوچکترن تخریبی نصب میگردد