خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نمایندگی فروش ویستابست تولید کننده پروفیل UPVC در شیراز: شرکت  پنجره ماندگار پنجره‌های سفارش مشتریان را بر اساس انتخاب مشتری با به کار از پروفیل‌های ویستابست تولید می‌ کند. برای سفارش پنجره خود با پروفیل ویستابست با مشاوران ما با شماره 09127298086 شرکت تماس بگیرید.

نمایندگی فروش ویستابست تولید کننده پروفیل UPVC در شیراز

شرکت ویستابست در سال 1382 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید. این شرکت از سال 1386 در زمینه ساخت پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز به کار کرد. شرکت ویستابست در طول 3 سال به یکی از بزرگترین سازندگان حوزه پروفیل یو پی وی سی در کشور تبدیل شد. تخصص و فعالیت اصلی شرکت ویستابست در حوزه تولید پروفیل در و پنجره upvc است. این شرکت توسعه بخش فنی و علمی خود را با تاسیس یک کارخانه با 40 خط تولید در حال اقدام دارد.

ویستابست در سال 1386 در اولین گام فرآیند ساخت خود با ظرفیت 17000 تن، اقدام به ساخت پروفیل باسایز 60 میلی متر سه محفظه ای در 15 قالب نمود که امکان به کارگیری از شیشه های یک و دو جداره را داشت. در این تولیدات استانداردهای روز جهان مانند استاندارد RAL آلمان RAL GZ 716/1 و BSEN 12608  اتحادیه اروپا رعایت شده است .

از سال 1388 با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و راهبردهای سازمانی و نیز سیاست های کشور عزیزمان ایران در رابطه با بهینه سازی مصرف انرژی و به طور خاص در حوزه ساختمان، اقدام به ساخت نسل جدید پروفیل با سایز 70 میلی متر پنج محفظه ای در 13 قالب، 4 پروفیل در سری کشویی و 4 پروفیل در سری سه محفظه ای با امکان به کار گیری از شیشه های یک و چند جداره نمود.

در حال حاضر ویستابست همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود با توجه به تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به موضوع مهم کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را برای افزایش ظرفیت تولید و پاسخ شایسته به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد. طی این پروژه، ظرفیت ساخت سالانه این شرکت به 4 برابر افزایش خواهد یافت.

فرمالاسیون شرکت ویستابست

ترکیب مواد به کار رفته و مورد استفاده در تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی ویستابست با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران انجام می شود که به وسیله آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان و شرکت های با تجربه اروپاییآزمایش و تایید شده است.