خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نمایندگی وین تک در تبریز تولیدی شرکت ماندگار: با توجه به شرکت ها و تولیدکنندگان مختلفی که امروزه با قیمت ها و کیفیت های مختلفی خدمات پنجره یو پی وی سی را ارائه می دهند، بهترین کار جهت خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی، مراجعه به نمایندگان معتبر پنجره upvc وین تک می باشد. شما با استفاده از سامانه “الو پنجره” می توانید یک تولیدکننده خوب و معتبررا جهت پنجره upvc خود انتخاب نمایید. با خرید از نماینده معتبر وین تک خیال شما بابت نوع پروفیل upvc، نوع یراق آلات مصرفی، نوع شیشه دوجداره و کیفیت اندازه گیری، تولید و نصب پنجره upvc، آسوده خواهد شد. البته توجه کنید که در بین همین نمایندگان نیز کیفیت تولید و نصب متفاوت می باشد. باز هم توصیه پنجره ماندگار به شما عزیزان مصرف کننده این است که حتماً از پروژه های انجام شده توسط آن نماینده وین تک دیدن فرمایید.


نمایندگی وین تک در تبریز تولیدی شرکت ماندگار

گروه صنعتی پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره با پروفیل وین تک با سابقه درخشان وتیم متخصص و حرفه ای و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در تبریز میباشد. اجرای پروژه های لوکس ،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در تبریز در واقع گواه بر این ادعا میباشد.

کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود. بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم.

وین تک بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین

اولین دارنده گواهینامه رال آلمان درسطح کشور میباشد.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به ۴۳ قالب در انواع ۳ محفظه‌ای،

۵ محفظه‌ای و کشویی و۷ رنگ لمینیت ، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۳ خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید.

از مزایای پروفیل وین تک:

عایق صدای موثر

عایق دما

جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی

قابلیت تعویض پنجره های قدیمی

کاهش تبادل حرارتی

بهره وری انرژی

صرفه جویی در مصرف انرژی

تاثیر مطلوب بر محیط زیست


نمایندگی وین تک در تبریز

وین تک موفق به دریافت استاندارد تایید صلاحیت آزمایشگاهی(آکرودیته) مطابق با استانداردISO/IEC17025 شده است که براساس این استاندارد، تمامی تست های انجام شده توسط آزمایشگاه پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک مورد تایید اداره های استاندارد و تایید صلاحیت ایران، مراکز تحقیقات ساختمان و اداره گمرکات کشوری می باشد. استاندارد فوق موجب افزایش توان و دانش فنی متخصصین و نیز بالا بردن کیفیت آزمایشات پروفیل وین تک شده است.