خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نمایندگی وین تک غرب تهران درب پنجره: پنجره دوجداره وین تک نوعی از پنجره می باشد که با توجه به ساختاری که دارد توانسته است باعث بهبود عملکرد پنجره در برابر آلودگی صوتی و همچنین سرما و گرما باشد ببه زبان ساده تر پنجره دو جداره وین تک عایق در برابر سر و صدا و همچنین گرم او سرما می باشد پنجره دوجداره یو پی وی سی دارای دو لایه شیشه می باشد که در داخل آن از آرگون استفاده می شود.


نمایندگی وین تک غرب تهران درب پنجره

وین تک  یکی از مجریان ساخت پروفیل پنجره دوجداره می باشد که دارای حجم بالایی از تقاضا می باشد پنجره دوجداره وین تک ساخته شده با این پروفیل در رنج های مختلفی از پروفیل می باشد پروفیل سه محفظه ای و پنج محفظه های و همچنین پروفیل کشویی از مهمترین پروفیل هایی می باشد که شما می توانید برای نصب پنجره دوجداره وین تک مورد استفاده قرار دهید دفتر دُرناب نیز یکی از مجریان نصب پنجره دو جداره می باشد قیمت پنجره دوجداره وین تک  از سایر پروفیل های پنجره یو پی وی سی بیشتر می باشد و همین دلیل می تواند به عنوان یکی از معیاره های کیفیتی این محصول باشد.

نمایندگی وین تک غرب تهران

نمایندگی وین تک با ضمانت نامه و ایجاد بیمه نامه برای پروفیل های تولیدی خود تا حد زیادی شرایط آسودگی و رضایت را در خریداران فراهم آورده است. بیمه نامه و ضمانت نامه شامل تغییر حالت ،شکستگی و تغییر رنگ می باشد. این ضمانت نامه ها برای محصولات تولیدی نمایندگان ویژه مانند گروه صنعتی پنجره ماندگار صادر می شود. زیرا بیمه نامه پروفیل در صورتی صادر خواهد شد که کلیه استانداردهای تولید مصوب شرکت وین تک از طرف تولیدکننده اجرا شده باشد.

در ضمن ، علاوه بر ضمانت پروفیل ها ، پس از نصب و تسویه حساب کامل گارانتی شش ماهه از طرف شرکت پنجره ماندگار نیز صادر شده که این گارانتی شامل موارد شیشه دوجداره (بخارگرفتگی و شکست) مسائل مربوط به یراق آلات و رگلاژ و آب بندی می باشد.

پنجره ماندگار بعنوان نماینده رسمی شرکت وین تک نهایت سعی را در تولید درب و پنجره دوجداره با این برند پروفیل با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت نامه معتبر دارد.