خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

وزن هر متر مربع پنجره ترمال بریک و تاثیر آن روی قیمت،وزنی که یک متر مربع از درب و پنجره های آلومینیومی دارند با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود که این عامل ها شامل نوع پروفیل آلومینیوم، ضخامت هایی که دیواره های آن دارند، نوعی از یراق آلاتی که در آن به کار رفته است و مانند این ها. نکته ای در محاسبه وزن وجود دارد این است که باید وزن پروفیل، وزن یراق آلات و وزن شیشه به صورت جداگانه محاسبه شود

وزن هر متر مربع پنجره ترمال بریک و تاثیر آن روی قیمت

 

وزن هر متر مربع پنجره ترمال بریک و تاثیر آن روی قیمت

وزنی که یک متر مربع از درب و پنجره های آلومینیومی دارند با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود که این عامل ها شامل نوع پروفیل آلومینیوم، ضخامت هایی که دیواره های آن دارند، نوعی از یراق آلاتی که در آن به کار رفته است و مانند این ها. نکته ای در محاسبه وزن وجود دارد این است که باید وزن پروفیل، وزن یراق آلات و وزن شیشه به صورت جداگانه محاسبه شود.

وزن یک مترمربع پنجره آلومینیومی به عوامل بسیاری از جمله مشخصات فنی پروفیل ، شیشه ، یراق و بستگی دارد و هریک این موارد تأثیر مستقیم بر وزن یک مترمربع پنجره آلومینیومی دارد.

در ادامه به توضیح مهمترین اجزای تأثیرگذار بر وزن یک مترمربع پنجره آلومینیومی میپردازیم.

مشخصات فنی پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی با توجه نقشه های طراح و ابعاد شیشه خور و بازشو پروفیل با ضخامت مناسب آن انتخاب میشود که این موضوع موجب میشود که وزن یک مترمربع پنجره کاهش یا افزایش یابد

شیشه مورد استفاده

یکی دیگر از مواردی که در وزن یک مترمربع پنجره آلومینیومی بی تأثیر نیست، شیشه مورد استفاده در پنجره میباشد.به عبارتی ابعاد و مشخصات شیشه کاملا مشخص است که در وزن یک مترمربع پنجره تأثیر گذار خواهد بود. همچنین به موجب انتخاب شیشه با ضخامت های مختلف ابعاد زهوار شیشه هم تغییر خواهد کرد که این موضوع هم با این که به نظر تغییر جزئی میرسد اما بی تأثیر نخواهد بود.

یراق آلات مصرفی

اینکه بازشو ها کشویی یا لولایی باشند در انتخاب کد پروفیل تأثیر گذار است ، برای مثال برای یک پنجره لولایی می توان سیستم th55 آکپا را پیشنهاد کرد که این سیستم نیازمند اکسسوری های یراق لولایی میباشد که بسته به نوع بازشو که مثلا تک حالته یا دوحالته باشد اجزای خاص خود را احتیاج دارد

تاثیر نوع پروفیل استفاده شده: وزن هر متر طول پروفیل متفاوت است زیرا این مقدار با توجه به نوع آن و ضخامت دیواره های آن محاسبه می شود.

در ابتدا قبل از آن که درب و پنجره را در جای خود قرار دهید، اقدام به تمیز کردن محل نصب آن کنید.

بیشترین آیتمی که در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثیر گذار است وزن نهایی پنجره می باشد که قیمت آن با توجه به اینکه رنگ آن آنادایز است یا پودری متفاوت می باشد. نکته قابل توجه در مورد قیمت پنجره آلومینیومی این است که هر مقطعی با توجه به ضخامت و گوشته دیواره های داخلی و ابعاد هندسه آن ، دارای وزن متفاوتی می باشد..