خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره ریلی بزرگ عایق صددرصد: پنجره دوجداره ریلی با توجه به ساختار و نوع عملکرد آن به یکی از محبوب ترین انواع پنجره دوجداره در میان مصرف کنندگان و مهندسین معمار، تبدیل شده است. از اینرو دانست قیمت پنجره دوجداره ریلی برای مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد. قیمت پنجره دوجداره ریلی با توجه به نوع آن بسته به اینکه پنجره upvc باشد و یا پنجره آلومینیومی ترمال بریک و همچنین نوع یراق آلات و عملکرد بازشو آن متفاوت می باشد .

 

پنجره دوجداره ریلی بزرگ عایق صددرصد

 پنجره upvc ریلی:


این پنجره با پروفیل upvc وییستابست تولید می گردد که از بهترین انواع پروفیل های upvc ایرانی می باشد. یراق بکار رفته در این پنجره دوجداره ریلی حتما باید یراق roto آلمان باشد و از یراق ترک هرگز استفاده نکنید چون غلطک های یراق roto از نوع سرامیکی هستند و تا سالیان سال به مشکل بر نخواهند خورد. قیمت این نوع پنجره در فروردین ۹۸ تقریبا هر متر مربع ۵۰۰ هزارتومان با یراق roto محاسبه می گردد.

با توجه به ساختار پنجره upvc، این پنجره مناسب جهت ابعاد بسیار بزرگ نمی باشد. و تا عرض ۳ متر و ارتفاع ۲.۲۰ حداکثر مناسب می باشد و نباید از این ابعاد بزرگ تر باشد. جهت ابعاد بزرگتر و رسیدن به بازده ۱۰۰ درصدی عایق سرما و گرما و صوت بهتر است از پنجره فولکس واگنی مدل upvc استفاده شود .

مزایای مدل پنجره دوجداره ریلی

باز و بسته شدن آسان
اشغال نکردن محیط اطراف

معایب مدل پنجره دوجداره ریلی

عایق نبودن ۱۰۰٪ نسبت به مدل پنجره‌های لولایی
محدودیت در ساخت ابعاد بزرگ