خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره زاهدان خرید پنجره دوجداره ریلی upvc : با توجه به تغییر سبک زندگی انسان ها و پیشرفت علم و تکنولوژی، در صنعت ساختمان سازی و مصالح آن نیز پیشرفت و دگرگونی های بسیاری بوجود آمده که سبب ساخت انواع مدل های پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره ریلی شده است. شاید گمان کنید که قیمت پنجره دوجداره از سایر مدل های پنجره گرانتر باشد، ولی اینگونه نیست بلکه با توجه به مزیت های بسیار این مدل پنجره ، استفاده آن در ساختمان از خیلی از جهات مقرون به صرفه نیز خواهد بود. در ادامه تصمیم داریم در مورد خود پنجره دوجداره و به خصوص پنجره دوجداره ریلی به بیان توضیحات بیشتری بپردازیم با ما همراه باشید.برای سفارشات پنجره مورد نظر خود در زاهدان با شرکت پنجره ماندگار با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

 

پنجره دوجداره زاهدان خرید پنجره دوجداره ریلی upvc

پنجره دوجداره از ماده ای بنام یو پی وی سی تولید می شود. UPVC از جمله مشتقات نفتی حساب میشود. استفاده از این نوع ماده در تولید پنجره دوجداره سبب تولید پنجره هایی زیبا و مستحکم در مقابل سرما و گرما خواهد شد. به صورت کلی در همه انواع پنجره های دوجداره همان گونه که از نام این مدل پنجره ها پیداست، از دوجداره شیشه که به موازات هم قرار گرفته اند ساخته می شوند. با قرار دادن شیشه ها به شکل موازی ، سبب بوجود آمدن فضایی خالی مابین آنها خواهد شد که برای پر نمودن این فضا از گازهایی مانند آرگون و کریپتون به کار میبرند. گاز آرگون به علت نداشتن هیچ گونه بو و مزه و هم چنین ساخت آسان آن و غیر قابل اشتعال بودنش ، در تولید پنجره های دوجداره استفاده می شود.

پنجره دوجداره ریلی چیست؟

این مدل از پنجره به علت آن که درب آن به صورت ریلی باز و بسته می شود به پنجره دوجداره ریلی شهرت گرفته است. درب این نوع پنجره به وسیله غلطکی که بر روی یک ریل قرار گرفته باز و بسته می شود. همه وزن درب و شیشه پنجره بر روی غلطک می باشد و هرچه غلطک استفاده شده از جنس مرغوب تری باشد استحکام و طول عمر پنجره بیشتر شده و هم چنین حرکت درب پنجره نیز راحت تر خواهد بود.

انواع پنجره دوجداره ریلی

پنجره دوجداره تک ریل : در این مدل به علت وجود یک ریل امکان باز و بسته شدن پنجره از یک طرف وجود دارد.
پنجره دوجداره جفت ریل : در این مدل به علت استفاده کردن دو ریل امکان باز و بسته شدن پنجره از دو طرف وجود دارد.

تفاوت ها و شباهت های پنجره دوجداره تک ریل و جفت ریل

این دو مدل از پنجره ریلی از نظر جنس یراق آلات استفاده شده در آنها کاملا یکسان می باشند اما از نظر عایق بندی پنجره دوجداره تک ریل بهتر از پنجره دوجداره جفت ریل می باشد. به صورت کلی اگر از نظر عایق بندی بخواهیم پنجره دوجداره ریلی را با دیگر انواع پنجره های دوجداره مقایسه کنیم، پنجره دوجداره ریلی، به علت وجود منافذ خالی مابین غلطک ها، از عایق بندی کمتری برخوردار می باشد.