خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره upvc عایق باکیفیت عالی خرید در کیش : میزان عایق بندی گرمایی پنجره دوجداره upvc عایق با فاصله دو شیشه به فاصله دو شیشه وابسته است. در حالتی که فاصله دو شیشه خیلی کم باشد، نفوذ گرمایی زیاد شده و به طبع آن رسانایی گرمایی پنجره دوجداره upvc افزایش می یابد. در حالتی که فاصله دو شیشه زیاد باشد، پدیده همرفت بر ویسکوزیته  گاز فائق آمده و سبب افزایش رسانایی گرمایی پنجره دوجداره upvc میشود. بیشترین عایق بندی گرمایی هنگامی اتفاق میوفتد که فاصله دو شیشه بین 16 تا 19 میلیمتر باشد. فاصله شیشه دوجداره upvc باید نسبت به قاب پنجره upvc مورد بکارگیری تنظیم شود.

پنجره دوجداره upvc عایق باکیفیت عالی خرید در کیش

بیشتر پروفیل های upvc موجود در بازار قابلیت بکارگیری از شیشه های دوجداره با فاصله مناسب را دارند. ولی ایراد هنگامی به وجود می آید که بخواهیم از پنجره سه جداره به کار ببریم که در این حالت رعایت حداقل فاصله بین شیشه ها و وزن شیشه های چند جداره مشکل ساز می شود. مخصوصاً هنگامی که شیشه چند جداره در لنگه پنجره به کار برده شود.

در نوع خاصی از پنجره دوجداره جهت بالا بردن سطح عایق بندی حرارتی پنجره دوجداره، هوای بین دو شیشه پنجره دو جداره را تخلیه می کنند. در این مدل پنجره دوجداره، از نوع خاصی از شیشه که دمای ذوب آن پایین آورده شده است به عنوان عامل چسبندگی بین قاب و شیشه اصلی به کار میبرند. عایق بندی این نوع پنجره دوجداره upvc به دلیل حذف پدیده همرفت خیلی بالاتر است. ولی نقص این نوع پنجره دوجداره حساسیت خیلی زیاد آن نسبت به اختلاف دمای خارج و داخل ساختمان است.

کاربرد عایق پنجره دوجداره

یک راه معمول برای کاهش انتقال حرارت پنجره های دوجداره، پر کردن فضای بین دو شیشه با بکارگیری از گازی با ضریب انتقال حرارت پایین تر است. در این حالت غالبا از یک گاز تک اتمی مانند آرگون، کریپتون یا زنون به کار برده می شود. انتقال حرارت آرگون مقابل 0.67 انتقال حرارت هوا است و انتقال حرارت کریپتون نصف انتقال حرارت هوا است. گازهای کریپتون و زنون خیلی گران هستند. علت دیگر بکارگیری از این گازها در پنجره دوجداره upvc ، این است که این گازها غیر سمی، بی رنگ، بدون و و از لحاظ شیمیایی خنثی هستند.

بعضی از سازندگان شیشه دوجداره از گاز هگزا فلورید گوگرد نیز به کار میبرند، این گاز عایق بندی صدایی پنجره دو جداره را افزایش می دهد. ولی این گاز از نوع گازهای گلخانه ای بوده و یکی از عوامل گرم شدن کره زمین است. از سال 2006 به بعد بکارگیری از این گاز برای مصارف عمومی ممنوع شده است.