خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۱

پنجره دو جداره شرکتی با قیمت مناسب ,خب ویژگی اصلی پنجره‌های دو جداره، عایق حرارتی و صوتی بودن اونهاست. وقتی میگیم پنجره‌ای دو جداره است، اولین انتظارمون اینه که از لحاظ حرارتی عایق باشه.

برای عایق بودن پنجره باید یکسری جزئیات خاصی داشته باشه. مثلاً این پنجره ها دارای دو یا سه لایه‌ی شیشه ای هستن (بله درسته ممکنه پنجره ای سه جداره هم باشه اما کلاً این نوع پنجره ها به پنجره‌ی دو جداره معروف شدن). این جداره ها (شیشه‌های پنجره) روی قابی از جنس‌های مختلف سوار میشه و فاصله‌ی بین جداره ها هم با گاز مخصوصی پر میشه تا نسبت به حرارت عایق باشه.

پنجره دو جداره شرکتی با قیمت مناسب

شاید بشود گفت پرکاربردترین، ساده‌ترین و کم خرج‌ترین مدل پنجره دوجداره؛ پنجره دو جداره آلومینیومی ثابت است. البته اشتباه نکنید این پنجره فقط به خاطر کاهش هزینه‌ها و سادگی‌اش نیست که بسیار پرکاربرد است، بلکه اتفاقا این مدل پنجره دوجداره به دلیل ثابت بودن از همه‌ی انواع دیگر بازده بالاتری دارد. این پنجره‌ها نیاز به هیچ مکانیزمی برای باز و بسته شدن ندارند و بنابراین به خوبی از پس عملیات عایق‌بندی صوتی، حراراتی و گرد و غبار برمی‌آیند.

دلایل استفاده از گاز آرگون برای پرنمودن فضای بین پنجره دوجداره

  • نداشتن بو و مزه
  • غیرقابل اشتعال
  • تهیه آسان
  • مقرون به صرفه

 

عمر آرگون استفاده شده در پنجره ی دوجداره چقدر می باشد؟

بر طبق اصول استاندارد موجود در تولید پنجره دوجداره upvc ، گاز بکاررفته در این پنجره ها باید غلظتی بیشتر از 90 درصد دارا باشد.

البته ذکر این نکته الزامی می باشد که در اثر گذشت زمان هر ساله حدودا 1 تا 0.5 درصد از غلظت این گاز کاهش می باید و برای عملکرد درست پنجره  باید حداقل غلظت گاز باقی مانده 75 درصد باشد،از این رو عمر مفید و مناسب این پنجره ها حداقل 20 سال می باشد.