خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نیاز به پروفیل uPVC رنگی از جهت طراحی و دکوراسیون خانه مطرح شد. رنگ استاندارد برای پروفیل  uPVC پنجره سفید است، اما می‌توان از یک لمینت رنگی برای یک یا هر دو طرف پروفیل یو پی وی سی استفاده کرد. برای محاسبه قیمت  پنجره uPVC با پروفیل رنگی موارد نظر را باید در نظر گرفت.

  • نمای داخلی و بیرونی پروفیل uPVC سفید باشد.
  • نمای داخلی پنجره آن سفید و نمای خارجی آن رنگی است.
  • نمای داخلی و خارجی پروفیل رنگی باشد.

پنجره دو جداره شرکتی طوسی با کیفیت استاندارد اروپا

رنگ‌های پروفیل  uPVC رنگی

قابهای پنجره uPVC به دو حالت سفید و رنگی وجود دارد. اکنون امکان تولید پنجره‌های uPVC در رنگ‌های مختلف وجود دارد و می‌توانید رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.

تنوع رنگ پنجره  uPVC

تنوع رنگ پنجره uPVC تقریباً بی پایان است: آنها شامل سایه های اساسی از نمودار رنگ RAL ، و همچنین بافت‌ها و رنگ‌های مختلف چوب مانند هستند.

رنگ سفید، با وجود تنوع زیادی برای رنگ آمیزی قاب‌های پنجرهuPVC ، رنگ سفید همچنان محبوب است. با تمام سبک‌های معماری هماهنگ می‌شود و ساختمانهای سنتی و مدرن را تکمیل می‌کند. سفید همچنین ارزانترین گزینه برای پروفیل  پنجره uPVC است.

 

چه رنگ هایی با هم ست می شوند؟

رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی منازل اهمیت فراوانی دارند. اما بسیاری از افراد عادی، اطلاعی از روش صحیح ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر ندارند. دانستن نکاتی در زمینه هارمونی رنگ‌ها به انتخاب‌های شما در زمینه‌های مختلف از جمله ست کردن لباس و دکوراسیون منزل کمک می‌کند. دانستن این نکات به صورت اصولی به شما کمک می‌کند تا رنگ‌های متفاوت را به بهترین شکل با یکدیگر ترکیب کنید.

رنگ های ملاﯾم روی قاب در و پنجره

رنگ ھای ملاﯾم روی قاب در و پنجره ھا و در کنار دﯾوارھای سفید ﯾا استخوانی علاوه بر اﯾنکه خطوط و ابعاد آنھا را زیباتر می کند حس وسعت بیشتری را در فضا اﯾجاد می کنند. به وﯾژه اگر اﯾن رنگ ھا در ساﯾر جزئیات معماری اتاق و خطوط کنار سقف امتداد پیدا کنند با تاکید بر ابعاد اتاق و اﯾجاد خطوط افقی رنگی در اطراف آن موجب می شوند ابعاد اتاق بزرگتر از آنچه که ھست به نظر برسد اگر دﯾوارھای اتاق سفید ﯾا کرم ھستند رنگ ھاﯾی از قبیل خاکستری، آبی، سبز روشن، زرد خردلی و قرمز آجری می توانند بھترﯾن انتخاب برای قاب پنجره ھا باشند. در قرن ھجدھم میلادی به دلیل کمیابی و گرانقیمت بودن پیگمان ھای رنگی بسیاری از مردم رنگ سفید را برای دﯾوارھای منزلشان انتخاب می کردند سپس برای رنگ بخشیدن به فضا جزئیاتی مانند قاب در و پنجره و حاشیه دﯾوارھا را با رنگ ھاﯾی از خانواده رنگ چوب رنگ می زدند

قاب در و پنجره با رنگ و بافت طبیعی چوب

بافت طبیعی چوب علاوه بر رنگ آن به فضای خانه جذابیت بیشتری می بخشد. رنگ ھای جوھری در مجموعه متنوعی از رنگ ماﯾه ھای مختلف از زرد طلاﯾی تا قھوه ای و حتی متماﯾل به قرمز آجری موجود ھستند چوب ھا را می توان با رنگ ھای مخصوص چوب که بافت طبیعی آن را نمی پوشانند نیز رنگ کرد و بدون از دست دادن بافت و گره ھای زﯾبای آن به رنگ دلخواه درآورد. اﯾن رنگ ھای جوھرمانند به بافت چوب نفوذ کرده و رنگ آن را تغییر خواهند داد چوب خودرنگ و لاک خورده با رنگ ھای گرم و طبیعی گرما را به فضای خانه می آورد. رنگ ھای طبیعی چوب به نوع لاک ﯾا وارنیش آن بستگی دارد..