خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

، یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی یکی از مهم ترین ملزوماتی هستند که برای اجرای بهتر و ماندگاری طولانی مدت درب و پنجره ها استفاده می شوند. قفل پنجره آلومینیومی و دستگیره آن از متداول ترین های یراق آلات محسوب می شوند. از این رو نمی توان از لوازم کم کیفیت استفاده نمود. با پیشرفت روشهای ساخت درب و پنجره، زیبایی هم مورد توجه قرار گرفت و یراق آلات به خصوص دستگیره ها از ظاهر سنتی خود فاصله گرفته و ظاهری شکیل تر به نمایش گذاشتند

 

یراق آلات پنجره های ترمال بریک و انواع آن

 

یراق آلات پنجره های ترمال بریک و انواع آن

یراق آلات آلومینیوم جزیی جدا ناپذیر از درب و پنجره آلوئمینیومی و UPVC است.

در گذشته به دلیل شیوه ساخت سنتی درب و پنجره، یراق آلات محدودی در بازار وجود داشت اما امروزه به دلیل روش های جدید ساخت درب و پنجره یراق آلات جدیدی ساخته شد. پس از رایج شدن پروفیل های آلومینیومی اختصاصی و ترمال بریک کاربرد میلگرد درون پروفیل از بین رفت و برای اتصال پروفیل از فیکسر (فیکسچر) و گونیا استفاده می‌شود.

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی یکی از مهم ترین ملزوماتی هستند که برای اجرای بهتر و ماندگاری طولانی مدت درب و پنجره ها استفاده می شوند. قفل پنجره آلومینیومی و دستگیره آن از متداول ترین های یراق آلات محسوب می شوند. از این رو نمی توان خرید آن ها را عقب انداخت یا از لوازم کم کیفیت استفاده نمود.

از طرف دیگر با پیشرفت روش های ساخت درب و پنجره، زیبایی هم مورد توجه قرار گرفت و یراق آلات به خصوص دستگیره ها از ظاهر سنتی خود فاصله گرفته و ظاهری شکیل تر به نمایش گذاشتند.

انواع یراق آلات درب و پنجره های آلومینیومی:

دستگیره:

دستگیره درب و پنجره های آلومینیومی یکی از کلیدی ترین یراق آلات موجود در بازار است که انواع متفاوتی از قبیل چپ و راست، ریلی، دکمه ای، یکپارچه و دارد

فیکسر:

از فیکسر برای اتصال پروفیل های آلومینیومی و ساختار بندی چهارچوب درب و پنجره استفاده می‌شود؛ فیکسر ها دارای انواع مختلفی از قبیل دکمه ای، دایکاستی، دکمه آهنی و می‌باشد.

بلبرینگ:

یکی از کلیدی ترین یراق آلات درب و پنجره های ریلی یا کشویی، بلبرینگ ها هستند که متناسب با وزن و سایز درب و پنجره دارای تعداد مختلفی چرخ هستند. بلبرینگ ها غالبا دارای چرخ های مغزی فلزی و پوشش پلاستیکی جهت کاهش صدا هستند که در یک قاب فلزی یا پلاستیکی قرار گرفته اند.

بلبرینگ های با کیفیت دارای پیج رگلاژ جهت تنظیم ارتفاع و حرکت درب و پنجره هستند.

نگهدارنده ها:

نگهدارنده ها یراق آلات پلاستیکی و فلزی هستند که برای گرفتن ضربه و پوشاندن شیار ها و در درب و پنجره ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مویی و لاستیک:

مویی و لاستیک یراق آلاتی هستند که جهت پوشاندن شیار های درب و پنجره و کاهش ساییدگی دهای ناشی از حرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل:

قفل ها نیز با توجه به اهمیت امنیت دارای انواع مختلف کامپیوتری، رمز دار، دوشیاره و هستند.

 

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • بهرام پروهان