خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

۲۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنجره یو پی وی سی بابل با گارانتی خدمات پس از فروش: یو پی وی سی همچون چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمائی upvc پایین تر از چوب است . اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمائی چوب می باشد.البته این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا 45 درصد کاهش سرمایه گذاری لازم در ارتباط با تأسیسات ساختمان و کاهش استهلاک سیستم سرمایش و گرمایش یکی از مهمترین مزایای پنجره های UPVC است. لازم بذکر است تعداد جداره های شیشه، نوع گاز مصرفی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ پنجره در میزان هدایت گرمائی آن مؤثر است. در عین حال پنجره های دوجداره یو پی وی سی به دلیل مقاومت الکتریکی بالا خطر برق گرفتگی را به حداقل رسانده و احتیاجی به سیستم ارت ندارند.



  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

پنجره یو پی وی سی قیمت انواع مدل های همراه توری:انواع مختلف پنجره دوجداره با جلوگیری از اتلاف انرژی کمک قابل توجهی به کاهش هزینه های مصرفی و صرفه جویی در مصرف انرژی می کنند. علاوه بر این پنجره های یو پی وی سی با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند. انعطاف پذیری و استحکام خوب در عین سبک بودن از دیگر مزایای این پنجره هاست. زیبایی ظاهری در کنار تمامی این ویژگی ها سبب شده است تا انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه شود


  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

پنجره دو جداره کشویی لوکس مارک خارجی: یکی از بهترین و کارآمد ترین مدل های بازشو پنجره دوجداره ، پنجره کشویی یا ریلی می باشد. پنجره کشویی بخاطر نوع بازشو و داشتن نمای خوب  یکی از لوکس ترین و زیبا ترین مدل های پنجره  upvc می باشد. با توجه به اینکه تنها مزیت این مدل نوع بازشو آن می باشد و پنجره های قدیمی مدل کشویی اصلاً عایق نمی باشند امروزه جهت پایین آوردن هزینه مربوط به انرژی اقدام به تعویض این نوع پنجره ها می نماید


  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

پنجره خم پی وی سی با کیفیت گارانتی طرح دار: خم کاری و قوس دادن به پروفیل های پنجره های یو پی وی سی از جمله کارهایی است که شاید خیلی از همکاران ما انجام میدهند، اما شرکت های اندکی هستند که میتوانند این پروسه را به درستی و با کیفیت مطلوب و در خور رضایت مشتری انجام دهند .شرکت پنجره ماندگاراعلام میدارد که  تمامی دستگاه های خمکاری این شرکت تولیدی ، از تولیدات و اختراعات خود این شرکت بوده تا بتواند خم هایی بی نظیر و متنوع مثل : خم یک تکه ، خم ویترینی ، خم نقطه صفر جوش ، خم بطول حداقل ۳۵ سانتیمتر و حداکثر ۶ متر را تولید کند .


  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

انواع مدل پنجره سه جداره ویستابست هوای سرد سیر: پنجره دو و سه جداره در سال 1360 در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره سه جداره یو پی وی سی را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار تواتنستند جایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پراستفادهترین و بهترین در نوع خود می باشد.


  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

تعویض درب چوبی اتاق خواب با یو پی وی سی وین تک: یکی از دغدغه هایی که اکثر افراد در هنگام تعویض درب چوبی و یا آهنی  به آن فکر می کنند تخریب می باشد لازم است بدانید با توجه به بالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و لزوم اجرای مدیریت مصرف در منازل شما می توانید بدون تخریب اقدام به تعویض درب های آهنی و آلومینیومی قدیمی خود با درب های دوجداره  وین تکUPVC نمایید. از اینرو شرکت پنجره ماندگار با ایجاد دپارتمان تخصصی تعویض درب های قدیمی توانسته است خدمات بسیار مناسبی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.در ابتدا باید توجه داشت که برای تعویض درب باید درب جدید از کیفیت بالایی برخوردار باشد در ادامه به ۴ نکته مهم در مورد خرید درب دوجداره اشاره می شود.


  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

تعویض آهنی با پنجره دوجداره آکاردئونی وین تک upvc: یکی ازویژگی های بسیار مهم درب و پنجره های دوجداره upvc، امکان نصب آن روی ساختمان های قدیمی و با درو پنجره های آهنی می باشد. یعنی برای نصب این نوع پنجره ها الزاما نباید ساختمان مورد  نظر نوساز باشد،بلکه میتوان با تعویض پنجره های قدیمی به درب و پنجره های دوجداره   upvc بخش مهمی از اتلاف انرژی که درساختمان های قدیمی به وجود می آید را جبران کرد. پنجره های دوجداره یو پی وی سی با لاستیک های epdm درزبندی می شود که این امر به هیچ عنوان اجازه تبادل سرما،گرما،صدا و خاک را به داخل منزل نمیدهد




  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

پنجره یو پی وی سی چیست چگونه تولید نصب میشود: مراحل و نحوه  تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی تمام برندها تا حدود زیادی با یکدیگر یکسان بوده و روند مشخصی را برای تولید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی طی میکند که به شرح زیر می باشد. از آنجا که تمامی مراحل ساخت پروفیل درب و پنجره های یو پی وی سی توسط دقیق ترین دستگاهها و ماشین آلات انجام می شود، اطلاعات ورودی به آنها، مربوط به اندازه ها وسایزها باید کاملاً دقیق و بدون خطا باشد. از این رو مرحله اندازه گیری بوسیله مترهای لیزری (Laser measurment ) و توسط پرسنل آموزش دیده در نهایت دقت و ریزبینی انجام می شود . دقت هر چه بیشتر در اندازه گیری منجر به تولید محصولی با کیفیت و همچنین بدون خطا در نصب می شود.


پنجره یو پی وی سی چیست چگونه تولید نصب میشود

نحوه ساخت درب و پنجره دوجداره upvc :

 طراحی پروژه با نرم افزار مخصوص درب وپنجره upvc

برش پروفیلهای upvc بر اساس لیست برش داده شده نرم افزار(برش دوسر اتوماتیک)

ایجاد محفظه های تخلیه آب توسط دستگاه مخصوص (راه آب زن)

ایجاد سوراخهای دستگیره درب و پنجره با شابلون و دستگاه مخصوص(فرز سه کاره)

قراردادن گالوانیزه مخصوص هر پروفیل و پیچ کردن آن به پروفیل upvc (پیچ کن اتوماتیک)

جوش دادن پروفیل upvc (با دستگاه جوش دوسر اتوماتیک)

تمیز کردن گوشه های جوش خرده و برداشتن اضا فه های جوش(با دستگاه تمیز کن cnc)

نصب بست کانکشن پروفیل مولیون (تقسیم پنجره)

نصب لاستیک درزگیرهای پروفیل upvc(لاستیک epdm با مارک سچیل)

نصب و مونتاژ یراق آلات درب و پنجره upvc با دستگاه مخصوص یراق بند

برش و نصب زهوارهای دوجداره و سه جداره شیشه

تست عملیاتی بابت کارکرد یراق آلات و بازو بسته شدن صحیح یراق آلات پنجره و درب

تست نهایی و تحویل پنجره


یو پی وی سی چیست چگونه تولید نصب میشود

البته این مراحل درساخت پروفیل پنجره یو پی وی سی که در کاخانه تولید می گردد یکسان است درب و پنجره upvc را می توان در کارگاه و یا مغازه با دستگاه های غیر استاندارد هم تولید کرد. 

تفاوت تولید کارخانه با تولیدات مغازه و زیر پله در این است که دستگاه های تولید پروفیل پنجره باید دقیق و کالیبره شده باشد تا در زمان برش و جوش بدون هیچ ناقصی ماننده نا هماهنگی سایز در چهار ظلع،درست جوش نخوردن و همینطور تمیز نکردن برخی از قسمتهای زائد جوش خورده تولید انجام شود. 

بهره مندی از کیفیت و عایق اصلی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مستلزم تولید کارخانه ای و توجه به تمام ریزه کاری ها و نحوه نصب درب و پنجره است.شاید در ظاهر پنجره upvc با هم فرقی نکند اما پس از نصب و در شرایط آب و هوا و صوتی متفاوت متوجه میشوید که تفاوت می تواند بسیار زیاد باشد.

  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

انواع پنجره زیبا یو پی وی سی با کیفیت عایق: عموما به اجزای تشکیل دهنده یو پی وی سی پایدارکننده ، دی اکسید تیتانیوم ، کربنات کلسیم و تنظیم کننده ضربه اضافه میکنند تا قابلیت ها و ویژگی های آن را بهبود ببخشند. انواع پنجره دوجداره upvc دارای مدل های متفاوتی از لحاظ شکل و ظاهر می باشد و در صورتی که شما انواع مدل های پنجره دوجداره را تشخیص دهید میتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیازتان داشته باشید.البته قیمت انواع پنجره upvc نیز با توجه به مدل های آن میتواند متفاوت باشد


  • بهرام پروهان
  • ۰
  • ۰

فروش پنجره یو پی سی وین تک کلنگی: پنجره کلنگی وین تک دوجداره را گاهی با عنوان لولایی هم شناخته میشوند.باز شوی این محصول قابلیت باز شدن از سمت بالا و یا پایین و همچنین رو به داخل و یا خارج محل را دارد. این موضوع با توجه به جهت نصب پنجره متغیر خواهد بود. لذا باید توجه داشت که به هر صورت که این پنجره را نصب می کنید، تنها در همان جهت امکان باز شدن آن وجود دارد. ازاین پنجره ها معمولا برای سرویس های بهداشتی و راه پله ها استفاده می کنند. به جهت امکان ورود نور و جا به جایی هوا می توانید آنها را در هر محلی که  به نور یا تهویه نیاز دارید نصب کنید


  • بهرام پروهان